Gesprek met mij

Soms denk ik dat ik de grote meeslepende liefde wil. Warm vel en snelle handen die een rukje aan de knoop van mijn broek geven. Ongeduldig in één keer mijn trui en t-shirt uittrekken. Het buitenste leven negeren en leven in een cocon van hartstocht.

Bij momenten hunker ik naar de alledaagse liefde. Een hand in mijn nek tijdens het tv kijken. Een tas thee die op het tafeltje naast het bed wordt gezet. Een verdwaalde zoen bij mijn oor als ik vertrek en een bordje eten in de koelkast met plasticfolie erover voor als ik laat thuis kom.


Geef een reactie

