Dansje

Ergens onderweg van Antwerpen naar Waterlandkerkje hoor ik dat het kabinet zal vallen. Ik bal mijn vuist en juich. Ik glim als ik denk aan de mogelijkheden die nieuwe verkiezingen bieden. Mijn speldje met ‘laat de rijken de crisis betalen’ kan weer uit de la, er komen nieuwe spannende debatten. Ik toeter van blijdschap, gewoon omdat het kan.
Zal in de nieuwe verkiezingstrijd het woord sollidariteit weer kleur krijgen? Wordt Nederland weer een land waar ik fier op kan zijn?


One response to “Dansje

Geef een reactie

