Chaos

Een amoebe van kartonnen-dozen heeft bezit genomen van mijn huis. Halfvol, dichtgeplakt met tape en op sommige plekken drie verdiepingen hoog. Als ik melkschuim wil maken voor de koffie is het handige opschuimdingetje al ingepakt, de staafmixer die eigenlijk van Het Kind is moet weer uit een doos want anders kan er geen eten gemaakt worden voor Het Kindeke. Ik stommel mij door de dagen. Meestal werk ik overdag en in een staat van verdwazing staar ik dan bij thuiskomst naar dat beest van karton dat mijn huis overneemt.
Geen angts, alles komt goed spreek ik mijzelf bemoedigend toe. Ik vind mijn prentje van Christoffel terug dat op weg naar Rome in mijn fietstas zat. Ik lees: Wie opkijkt naar het gelaat van Christoffel loopt die dag geen enkel gevaar. Sè!

 


Geef een reactie

