Goesting

De laatste vorming over relaties en sexualiteit is gedaan, ik berg mijn Piet op in de doos, de lakkenset kan opgevouwen en de condooms bewaar ik voor volgend schooljaar. Ik kan niet meer aan sex denken zonder daar een puistige puber bij te zien die de meest woeste vragen stelt: Hebben vrouwen een vibrator in de vorm van een ananas, kan je een  tampon ook gebruiken als je een bloedneus hebt, is meer dan drie keer masturberen per dag gevaarlijk, doet borsten krijgen pijn, is sperma giftig?
Ik hoef geen antwoord meer te bedenken, mijn gezicht in de plooi te houden en begripvol te knikken.
Wie weet krijg ik nu zelf weer een sexleven.


Geef een reactie

