Jacht

Ik heb een deftige plek tussen de fruitbomen. Er is electriek en voor water moet ik enkel een sleufje graven. Er is gras om smorgens met mijn blote voeten door te rennen. Voor een deftige septische put huur ik zo’n schattig klein graafmachien. Een van mijn liefste vriendinnetjes zal buurvrouw worden en haar prins, die ik wel eens mag lenen voor een wandelingske, is dan de buurman.
Ach ik verheug me stiekem al op in de avond laat nog een borreltje en misschien zelfs wel een pan soep delen. Niet dat we daar ooit met zoveel woorden over spraken maar we zien elkaar zeer graag en dan komt dat daar soms van.
Er is maar één probleem: Ik heb geen wagen


Geef een reactie

