Aansteller

Ik zet rustig mijn tent op in het bos, fiets langs grote honden, ik durf te zeggen wat ik voel, ik klim hoog op een ladder om het huis te verven, zonder dat ik de weg weet ga ik alleen op de fiets naar Rome, geen vaste baan heb ik nodig, ik voel  me veilig waar ik ook ga. Best stoer vind ik zelf.
Tot ik een spin tegen kom, dan krijs ik en dan gil ik zo hard ik kan. Ik roep de buurman om hulp en die gaat me dan redden. hij moet wel drie keer verzekeren dat het monster echt dood, het bewijs wil ik met eigen ogen zien maar niet van dichtbij. Zo valt mijn zorgvuldig opgebouwde imago van stoere onverschrokkene snel in het water.


3 responses to “Aansteller

Geef een reactie

