Opstarten

Ik sta op als de dauw nog op de planten ligt. Met mijn blote voeten loop ik de tuin in. Als Het Kindeke wakker is schommelen we een poosje in de hangmat onder de boom. Ik wijs naar de blaadjes en Maren roept Bei,Bei. Geen idee wat het moet betekenen maar ze kijkt er heel verstandig bij. We eten een bordje pap en een perzik als toetje. De rest van de familie wordt langzaam wakker. Ik geef de oppas over en kruip achter de computer. Aan het werk!


One response to “Opstarten

Geef een reactie

