Nieuwe ervaring

Hoe druk ik ook ben binnenin mij is het altijd kalm, of liever gezegd was het altijd kalm. Voor de allereerste keer ervaar ik stress. Ik ben zo moe dat ik vergeet te denken, mijn ogen schieten vol tranen om helemaal niks, ik zeg wel drie keer dankjewel tegen dezelfde en moet daar dan weer heel hard om lachen.

Dat is nou stress bedenk ik. Wat vervelend, je zal het maar altijd hebben. Ik krijg spontaan compassie met de mensen in mijn omgeving die voortdurend last hebben van spanning. Gelukkig heb ik fijn werk en wordt er veel van mij gehouden.

Het is maar tijdelijk weet ik, teveel gepland en niet vaak genoeg nee gezegd. Er is nog reserve maar die bewaar ik voor barre tijden als er echt iets ergs gebeurt. 

Nog één week en dan pas ik op het huis van lieve vrienden in de polder. Ik ga vuur stoken, met de hond wandelen en werken, dat wel. Ik hou vol!

 


One response to “Nieuwe ervaring

Geef een reactie

