Afkickcentrum

Plots was Het Kindeke één. Ik voelde die dag een groot verlangen naar het echte leven. Geen vijftig uur per week werken, niet twee jobs op een dag, geen uren in de file om ergens nog een paar uur te kloppen. Afspraken verzetten omdat er een opdrachtgever belde en ik geen nee wilde zeggen.
Ik wil het leven trager.
Een tekening maken en een puzzel van drie stukjes leggen, naar het theater of een concert, een trui breien en een boek lezen en dan wel overdag en niet in het holst van de nacht omdat er eerder geen tijd voor is.
Ik ga gewoon persoonlijk zitten groeien onder een dekentje op de bank met Het Kindeke naast me en de hond aan mijn voeten.


One response to “Afkickcentrum

Geef een reactie

