Graag

Ik zie je graag!
Bedoelt hij graag zien als, ik ben zo verliefd dat ik er niet van kan eten en van slapen? Of is het misschien een beleefdheidsfrase omdat we net zoende? Als ik thuis kom zoek ik via Google naar de betekenis van ‘ graag zien ‘ in het Vlaams.
De krochten van het internet brengen geen eenduidige definitie. Het brengt me eerder verder van de wijs. Had ik moeten zeggen Ik zie jou ook graag, of zou dat verplichtingen met zich mee brengen die ik niet na wil komen?
Ik zou het natuurlijk recht op de man af kunnen vragen. dat doe ik liever niet. Ik ben niet in de positie noch de gelegenheid om daar een filosofische boom over op te zetten.
Die Vlamingen, ik zal ze zeker nooit verstaan?


Geef een reactie

