Ik moet niks

IMG_0843[1]IMG_0839[1]

De hele dag lummel ik in mijn pyjama, knip en plak en bezaai de tafel met mijn frobelwerkjes. Plaat na plaat schuif ik onder de naald van de pickup, drink kleine glaasje van mijn zelfgemaakte sloe gin. Even was ik buiten, stappen langs de Schelde, zien hoe hoog het water staat. De regen striemde en ik repte me snel naar mijn warme hol. Voor meer muziek, nog een slokje, een oubollige film die ik toch helemaal uitkijk. Man ik ben stik gelukkig.


2 responses to “Ik moet niks

Geef een reactie

