In de herberg

Is dat de man die ik laats in de winkel zag met een rok en panties?.
Ik knik en moet lachen, een dierbare beoordeel je niet op zijn kleding. Dat is de man die soms ook vrouw wil zijn.
Mijn vriendin laat zich in haar meest woeste pak uit de lucht vallen hangend aan haar rode doeken, de zucht van schrik gaat door de zaal.
Ik krijg een doos vol met pakjes zorgvuldig ingepakt en bij elkaar gezocht. Ik pak ze hikkend van de lach uit.
Ik leer de two-step en vind die oer saai dat geeft niet want de man die het me leert is lief.
De fanfare speelt en ik draai een rondje.
De magische intro met de sleutelbos van Magic bus speciaal voor mij.
Bijna al mijn liefste liefstes zijn er.
Het zilveren met glazen peper en zout stel staat te pronken.
De muzikanten spelen en tillen de avond op.Ik zou iedereen wel willen zoenen.
Een dag later straal ik nog steeds van top tot teen. De hele dag loop ik te blinken. Wat een feest!


2 responses to “In de herberg

Geef een reactie

