Echt


Te veel, d’r over, iemand zal ik kwetsen, zijn mevrouw zal het lezen, nog erger mijn kind ook, het zal belachelijk zijn en iedereen zal kunnen zien hoe kinderachtig ik eigenlijk reageer, het echte leven is lang niet zo interessant als het virtuele, stel je voor dat je werkgever zoiets leest, ik lijk wel een narcist, het moet anders wel ergens over gaan, niemand zal geloven dat ik dit verzin, geen draad aan vast te knopen, wat een bombastische onzin, zit ik hier te liegen, ik ben geen dichter en dat kun je wel zien, wat een taal- en spelfouten, ik wil niet dat ze weet hoe ik er echt over denk.
Zo moet ik mijn virtuele leven wel faken om er mee te kunnen leven.


2 responses to “Echt

Geef een reactie

