Naar de hoeren

De man loopt met zijn hoofd naar beneden, zijn handen diep in zijn zakken. Zou dat zijn om zijn erectie naar beneden te duwen? Ik loop in Het Glazenstraatje in Gent. De man komt me tegemoet.
Ik lach naar de dames achter de ruit, de man niet.
Geen slimme tactiek als je graag naar binnen wil stappen. Ik bestudeer de man: Leren jack, beetje verwaaid hoofd, begin veertig schat ik. Hij heeft netjes gepoetste schoenen. Doet hij die straks uit?
Een van de dames leest een boek. Ik wil wel weten wat ze aan het lezen is maar ze kijkt niet echt op als ik langskom. Dat boek moet ze straks zeker wegleggen als ze haar benen spreidt
De man loopt steeds trager terwijl ik het zachtverlichte straatje verlaat. Ik zou het liefst omdraaien om mijn hand zacht op de rug van de man te leggen, een warme hand tegen de wang van de schaars geklede vrouwen. Kom ga naar huis wil ik zeggen in plaats daarvan bestel ik een grote tas koffie in de trendy koffiebar.


Geef een reactie

