Nachtelijk

IMG_0977[1]
Om zeven uur in de ochtend staan er twee potige verhuizers en een enorme lift voor de deur. Ze verhuizen al mijn gerief in een vloek en een zucht, hoop ik.Ik ren trap op, trap af, adem in, adem uit. Ik voel de spieren in mijn bovenbenen protesteren onder zoveel geweld. langzaam word de loft leger tot enkel dozen en loodzware kasten overblijven voor de mannen.
Ik zou natuurlijk vroeg naar bed, extra spinazie en weet ik wat niet meer om alles in goede banen te leiden.

In plaats daarvan ga ik naar een concert en geniet van ‘Stad. Morgen weer een dag


Geef een reactie

