Foetsie

Waar ga je de fiets gebruiken? Een beetje vreemde vraag vond ik toen ik mijn fiets bestelde.
De fiets werd ooit binnen gebracht met opengeknipt slot en een vaag verhaal. Gejat was de conclusie, daar kan je niet mee rondrijden in de plek van herkomst vonden mijn mannen. In tStad was geen probleen, dat mocht. Met liefde werd ze opnieuw in elkaar gezet. Ik kocht een stoer zwart rekje en zoefde door de straten van Gent als de koningin van Lombardije.
Complimenten kregen we, fiets en ik.
Nu hangt het slot zielig aan de boom. Opnieuw gejat! Warme tranen van woede en verdriet, ik bestelde net een zadelhoesje.


One response to “Foetsie

Geef een reactie

