Op de Buiten

Je ziet er uit als een Russische boerin!
Ik bekijk mijn blauwe zwierige rok met rood motief en wit kantje en mijn rode vestje kritisch. Mijn benen zijn wit, mijn sandalen misschien een tikje truttig.
De man in de keuken die het tegen me zegt vindt het grappig.

Zie ik er uit als een Russische boerin? Ik vraag het aan mijn collega’s wat later op de dag.
Begin je een volksdansgroepje vraagt er een.
Uiteindelijk krijg ik hulp. Russische boerinnen hebben een hoofddoek, rubberlaarzen, dikke borsten in een schort en een snor, dat heb jij allemaal niet
Zo is het maar net!


Geef een reactie

