Black

Zwarte zwierige broek, super strak hooggesloten glimtruitje, mijn Spaanse schoenen en een flinke lik mascara. Het horloge dat ik draag staat stil. Het was ooit van Yvonne, ik hou van het bandje strak om mijn pols.
Powerkleding noem ik het. Strak, zwart en streng.
Als het echt nodig is kan ik ook mijn nieuwe kinky bril nog opzetten. Daar kan ik fronsend door kijken en dan wordt iedereen bang.

Op mijn eerste werkdag na de vakantie schoot ik mijn doel wel een beetje voorbij. Ik hoorde vandaag wel twintig keer: Je ziet er goed uit, je kan wel zien dat je vakantie had, wat ben je mooi.

Niemand die bibberend in een hoekje kroop, voor me opzij ging of nederig knikte. Misschien de volgende keer een potlood achter mijn oor?


Geef een reactie

