Lapje

Uit zijn portemonnee haalt ie een paars lapje. Hij wappert er mee. Van de tandartsassistente gekregen. Hij vertelt serieus een verhaal over hoe een gaatje gemaakt wordt in het rubber waar dan je tand doorheen moet. De boel wordt vastgezet met klemmetjes. Hartstikke proper kunnen ze dan werken. Nergens bloed of weet ik veel wat tandartsen allemaal in je mond teweeg kunnen brengen.

Mag ik eens kijken?

Zo sta ik daar peinzend met het lapje in mijn hand. Ik rek het uit en wrijf het tussen mijn vingers. Waar ken ik dit van?
Het licht gaat branden, ik weet zeker dat dit een beflapje is.
Tijdens mijn opleiding relaties en seksualiteit had ik al eens zo’n ding in handen en kreeg uitleg over de ins en outs.

Jammer genoeg kan ik mijn mond niet houden.

Verheugd deel ik hem mijn conclusie mee. Hij is er toch heel zeker van dat hij zonder een enkele bijbedoeling van een tandartsassistente een doekje kreeg om orale seks te hebben.


Geef een reactie

