Lazy

Ik draai verliefd aan het grote stuur van de volkswagenbus, traag maar trouw is de reactie. Op de smalle wegen op de westvlaamse boerenbuiten is het soms krap in de bochten. Geen probleem, we zetten ons wel even aan de kant als het nodig is. Ik zing luidop half afgemaakte en amper gekende liedjes. Daardoor zie ik de politieagent en de man met stopbord in een oranje hesje over het hoofd en belanden de Lazy Bone en ik in een wielerkoers. We winnen niet en de politie spreekt ons streng toe. Wat kan ons het schelen, ik zwaai en toeter als we in slow motion verder rollen, de coureurs achterna.


Geef een reactie

