Voorstel

Vol, donker, warm, ik schuifel voetje voor voetje door de grote tent. Mensen hebben rugzakken en stoeltjes in de buurt van hun benen staan. Ik doe mijn uiterste best om er niet over te struikelen. Het lukt niet helemaal en ik stoot de jongen aan die schuin voor me staat: Sorry mime ik verontschuldigend. Na een paar meter stop ik, vastgelopen in het publiek. Ik voel hoe een hand rond mijn middel glijdt, een andere die zacht mijn heup streelt. Verbaasd kijk ik achterom, het is de mooie jongen die ik net aanstruikelde.
Hij fluistert in mijn oor: Can I fuck you? Ik schiet onbedaarlijk in de lach, zoen hem op zijn wang, bedank hem vriendelijk voor het aanbod en laat hem zwaar hijgend achter.


Geef een reactie

