Oemtata

Wie ben, wie ben ik in de groep en wat betekent dat voor die groep? Drie dagen geef ik intensief opleiding met deze vragen als onderwerp. Ik gedraag me keurig, een voorbeeld toch wel vind ik zelf. Mijn hersen draaien overuren. Nieuwe methodieken, drie zetten vooruit denken en strategieën uitzetten, eindeloos overleggen. ‘

Mijn auto parkeer ik op de parkeerplaats van de Ertveldse GB. Ik stap uit en aarzel, werp af dat juk denk ik en doe ter plekke mijn onderbroek uit. Die werp ik achteloos op de achterbank. Op mijn hakken klikklak ik richting festivaltuin. De jurk wappert rond mijn benen. Ik zet me elegant neer op het gras en bezie mijn kleine Koekoekfamilie die de festivaltuin onveilig maakt.


Geef een reactie

