gesprek

Hij kan knetterhard, voel maar! In mijn hand heb ik een lipstickrode trillende vibrator. Inderdaad hij bibbert als een gek in mijn hand. Wel klein, moeilijk richten peins ik. Gelukkig zit er ook een lichtje op, kan je hem in elk geval vinden alstie uit je vingers glipt onder het dekbed.
Is de batterij niet te snel leeg? Welnee, je kan hem opladen.
Ik hou niet zo van het geluid, dat trillen en zoemen. Deze is best wel stil!

Vergelijkend onderzoek voor de cursus relaties en seksualiteit: Een mens moet er iets voor over hebben maar dan heb je ook wat.


Geef een reactie

