Geen sex

Nee, nog steeds geen seks. Ze kijkt er reuze zorgelijk bij. Een diepe rimpel boven haar neus. Ik moet er zelf ook van zuchten. Ze is helemaal niet overdreven kritisch. Ja, hij moet er natuurlijk wel een beetje strak uitzien, en niet lekker ruiken is zeker een afknapper.

Ik heb ook niet ergens een blik geile willige mannen. De mannen die ik ken en die aan mij opbiechten dat ze zin hebben om te vrijen maar er niemand voor handen is zijn op één vinger te tellen. Ik ken er maar een dus. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid weet ik dat hij niet wild wordt van deze vrouw.

Er was wel een man, die was fout. Goed voor de seks maar ze werd er toch heel ongelukkig van. Zo zie je maar, zeg ik opgewekt, dat het bevredigen van je behoeftes ook niet alles is. Ik lach hard maar zij niet. Als ik voorstel dat ze zich stort in de wereld van de hoogtechnischezelfbevredigingsmachines en op die manier aan haar trekken zal komen pruilt ze dat, dat toch niet het zelfde is.

Ja dan weet ik het ook niet meer!


Geef een reactie

