Beddegoed

IMG_9757Doe het licht maar uit! Prevel ik met mijn ogen dicht. De man naast mij vindt het nog veel te vroeg om al in het donker te zitten. Ik lig onder de dekens en probeer weg te zinken in een verkwikkende slaap. Het licht van het lampje naast het hotelbed schijnt precies in mijn ogen. Er is nog bier en vodka. Als ik mijn ogen open zie ik dat mijn bedgenoot met zijn hoed op recht in bed zit. Hij zier er niet slaperig uit en wijst uitnodigend naar de flessen drank.

Mijn vriendin die ook in bed ligt met haar armen stijf om mijn middel geslagen zet het familie lied in, de man, met zijn hoed nog op, valt in slaap.


Geef een reactie

