Make fire with only stones and sand

IMG_9544Wat zou je doen als ik plots mijn kleren uit zou doen? De man tegenover me aan de tafel wacht mijn antwoord af. Ik heb net een hap van mijn visstoemp genomen, gloeiend heet.

Het kost me geen enkele moeite me daar iets bij voor te stellen. Mijn hand op zijn blote vel, hoe mijn vinger de ronding van zijn schouder streelt. Mijn billen behaaglijk genesteld in zijn schoot. Een hand die ik niet ken omvat mijn borst. Zijn adem die mijn nek beroerd.

ik hoop dat ik dan niet zal denken antwoord ik.


One response to “Make fire with only stones and sand

Geef een reactie

