Echt leven

IMG_9811
De dag is niet bijzonder mooi geweest. Eerder zo’n dag waarop je met een zuinig mondje moet rekenen. De slager met mijn favoriete geroosterde pikante kip is dicht. De werkdag is al een paar uur om en ik ben nog niet vertrokken.

Er is iets te eten om acht uur in de avond maar daar is alles dan ook wel mee gezegd. Ik zet één beker thee waar ik mottig een zakje in laat hangen en prik een beetje rond in mijn bord.

Zin om mee te gaan?

Een half uur later zit ik in een club naar muziek te luisteren, doet een van de muzikanten een dansje voor me, krijg ik een uitnodiging voor oudejaarsavond en word ik geknuffeld en gekoesterd. Mijn voet tikt de maat van het echte leven.


Geef een reactie

