Hoofdelijk

IMG_1716
Ik zucht van genot als ze mijn hoofd in haar handen neemt, haar vingers die mijn nek masseren, ik sluit mijn ogen als het warme water de muizenissen meeneemt in het afvoerputje.
Met een zwierig gebaar valt de witte kapmantel over mijn schoot waarin ik zedig mijn handen leg. Het mes snijdt mijn haar, met kleine duwtjes geeft ze richting aan mijn hoofd. Ik staar in de spiegel naar de vrouw die ik ben.

Zo gemakkelijk zou ik mij kunnen laten gaan in de warme omhelzing van de kappersstoel.


Geef een reactie

