Hot

Hij is reuze charmant en komt ergens diep vanuit het moeras stel ik me zo voor. In elk geval spreekt ie Frans met een onbegrijpelijk accent. Een waanzinnig goeie danser zie ik als hij zich ritmisch kronkelt om de dame waar hij de stappen mee zet.

Een zinnelijk soort salsa met buigen en draaien en een zetje tegen de heup om de dame rond te laten zwieren. Vurig hoop ik dat hij mij niet zal vragen, hij en zijn partner zijn de enige dansers in de club in Austin. Ik hoef niet zo nodig mijn punt te maken.

Weigeren zou onbeleefd zijn dus sta ik voorzichtig op als hij zijn hand uitstrekt naar de mijne. Iets slepends speelt de band, ik geef me over aan het ritme. Als het nummer afgelopen is wordt ik opgetild en rondgedraaid. Even waan ik mij zeven tot hij veel te dicht bij mijn oor dank je wel fluistert.


Geef een reactie

