Zoetje

Ze staat in haar ondergoed voor de kleerkast. Ze is dun maar ik vind haar prachtig. Kledingstuk na kledingstuk wordt aangepast en bekeken. Te saai, alweer blauw, deze kan inderdaad wel, staat je geweldig.
Ze houdt een bleek grijs truitje op en kijkt verwachtingsvol. Wat denk je zelf?

Ik zou het geweldig vinden om haar in gloedvol oranje te zien of in een zwierjurk met een grapje, kledingstukken die haar warme grappige persoonlijkheid benadrukken. Haar kast hangt op een enkele uitzondering na vol met rustige tinten, gedekte kleuren. Ik moet er een beetje van zuchten en zou willen zeggen: De tijd dat niet opvallen je beste optie was is al lang voorbij.

Ik ben oud genoeg om haar mama te kunnen zijn maar jong genoeg van hart om vriendin te worden. Vanaf het begin is er een vanzelfsprekende aanvaarding, elkaar echt zien zonder dat er zoveel woorden nodig zijn. Wie weet kan ik haar adopteren. Altijd al een groot gezin gewild.


Geef een reactie

