Spel

Benen bungelen boven de grond, ik zit buiten op de tafel. De rand drukt in mijn been. Volgens mij stel ik best goede vragen maar de beelden die in me opkomen hebben geen enkel raakvlak met wat ik zeg.

Hoe zijn hand op mijn been mijn kous beroert, de lucht boven me. Het gewicht van de man drukt me tegen de tafel, mijn dijen zacht en warm.

Zullen we naar binnen gaan, ik heb kou. Door de ruimte beweeg ik, soms de kat meestal de muis. Elke keer zet ik een stap achteruit.

Sta met mijn rug tegen de muur, handen stevig klem onder mijn billen om te voorkomen dat de begeerte ze zal sturen naar zijn heup waar ik het kuiltje weet.


Geef een reactie

