Strak

Mijn laarsjes kreunen van genot als ik wiebel met mijn tenen. Nog nooit waren mijn in kousen gestoken benen zo glad. De blauwe panty glanst en past me als gegoten. Met moeite kan ik me beletten om mijn eigen benen te aaien.

Onder het lopen moeten lachen om zoveel vrolijke wellustigheid op een doordeweekse dag. In de etalage waar ik voorbij stap zie ik mijn truttig kleedje nog net van onder mijn jas piepen.

Op de vensterbak ligt een pakje met een notitie opgeplakt: Voor Miranda. Twee pakjes met vintage panty’s uit de jaren vijftig. Een cadeau van mijn vriendin die mijn voorkeur voor woeste beenbekleding kent.

Onverwoestbaar staat er op de verpakking in bruine krulletters. Mijn vijftiger jaren kousen, daar ga ik nog veel plezier aan beleven!


Geef een reactie

