Fwiepppppppp

Luid zingend speer ik op de fiets door Gent. Het Kindeke zit achterop in haar spiksplinternieuwehutsiefrutsieroyale stoeltje. Mijn kleedje wappert in de wind terwijl zij vervaarlijk opzij hangt om vanachter mijn rug de straten te kunnen bekijken.

Zit je lekker vraag ik haar, met de stem van de boze wolf die ze stevig in haar armen klemt bromt ze: Ja

De mannen op straat kijken om als ik voorbij fiets, een man op een ladder fluit, de jongen op het terras steekt zijn veel te vroege pint in de lucht om te groeten.

We zetten alle eendjes zwemmen in het water in. Op de stoep loopt een man met een tas, een hippe man met een hippe tas. Als ik passeer hoor ik naast me: Falderalderalderalderal


Geef een reactie

