Foetsie

Dan op eens besluit ik dat ik geen kort haar meer wil. Ik droom van wuivende lokken en statig opgestoken haar dat wiebelt op mijn hoof. De wind die het haar in mijn gezicht blaast en dat ik het dan achter mijn oren stop. Met mijn hand strijk ik door mijn korte stekeltjes terwijl ik droom van de vrouw die ik straks zal zijn.

Ga je mee naar Parijs? Ik kijk verbaasd achterom, heeft ie het tegen mij. Ja natuurlijk, de Seine in het avondlicht, zicht op de ijzeren toren en koffie op een wankele stoel ergens op de stoep waar de vrouwen in stijlvolle jassen met hakschoenen voorbij klikken.

Ik denk aan mijn lichtblauwe sjieke regenjas en de kousen die daar zo mooi bij contrasteren. Ik ga graag mee! Een mooi begin van wuivende lokken dacht ik zo. Morgen vertrek ik.


Geef een reactie

