Crisis

De routeplanner ligt op mijn schoot, ik hou hem met een half oog in de gaten en probeer zo accuraat mogelijk te sturen. Pas op, je raakt de stoep, mijn bijrijder roept geschrokken. Knorrig antwoord ik dat ik niet alles tegelijk kan. Zal ik kijken? Nee ik doe het zelf. Je kan toch niet omgaan met dat ding denk ik chagerijnig.

Straks krijg je nog een midlife-crisis, hij zegt het lacherig maar ik proef een serieus ongeruste ondertoon. Wat denk je dat ik dan zal doen? Afwachtend kijk ik opzij terwijl ik ternauwernood een verkeersbord mis.

Krijsen?


Geef een reactie

