Niks

Jeugdboeken zijn het, er staan er minstens 40 op mijn iPad zucht ik tevreden als iemand me vraag wat ik lees. Geen angst dat ze straks op zijn. Ik ben heel tevreden als mijn reisgenoten slapen, dan kan ik lekker lang lezen.

Krijg ik het te warm dan ren ik naar de oceaan, spring een kwartier in en uit de golven en duik gelukzalig terug  in mijn boek.

Nu is er visite, ze zitten te wachten in het café beneden. Het kind slaapt nog, jammer hoor ik kan nog niet komen bel ik naar mijn reisgenoot die al aan de koffie zit.

Op mijn tenen sluip ik terug naar de zetel, lezen!


Geef een reactie

