Regels

U krijgt niks meer! Met mijn armen leun ik op de bar en probeer uit te leggen dat ik in de pauze heel druk was en nog geen tijd had om een glaasje water te drinken. De dame herhaalt nog maar een keer dat ze niks mag schenken en spreekt me streng toe: U moet de zaal in.

Ik zou haar kunnen zeggen dat het godbeter mijn eigen congres is en dat ik subiet moet spreken. In plaats daarvan pak ik een achtergelaten halfvol glas van een tafel, scan snel of er geen vieze lippenstift op zit en drink het resoluut op. De vrouw achter de bar kijkt me aan alsof ik krankzinnig ben. Ik hef het lege glas en mime vanuit de verte proost!

 

 


Geef een reactie

