Druilerig

Ik hou van de kleur van de binnenkant van schelpjes, de geur van de regen, volle maan, een waslijn met houten knijpers netjes op een rij. In het schemerlicht eet ik gewikkeld in mijn versleten lapjesdeken het laatste stuk chocolade met nootjes.

Ik tel mijn zegeningen en vervloek het lot dat mijn vriendinnen meepakt zonder schroom. Hoe ik elke verjaardag verder van ze weg leef en de onbegrijpelijkheid daarvan.

Ik lak mijn teennagels parlemoerroze omdat het zo goed bij mijn zacht zijden onderjurk past.

 


Geef een reactie

